美作大学OPAC

ようこそ  ゲスト さん

Building literacy through classroom discussion : research-based strategies for developing critical readers and thoughtful writers in middle school / Mary Adler & Eija Rougle ; [foreword by Judith A. Langer and Arthur N. Applebee]

(Teaching resources)
データ種別 図書
出版者 New York : Scholastic Inc.
出版年 c2005
大きさ 216 p. : ill. ; 24 cm
内容注記 Good discussion
Learning to voice ideas
Beginning discussion
Deepening the intellectual exchange
Using discussion to further develop students' literacy achievements
Sustaining discussions
Connecting middle schoolers to the world
Across the school year
Extending discussion
一般注記 Includes bibliographical references (p. 208-212) and index
著者標目 *Adler, Mary
Rougle, Eija
件 名 LCSH:Language arts (Middle school) -- Handbooks, manuals, etc
LCSH:Literacy programs -- United States
分 類 LCC:LB1631
DC21:372.6
ISBN 0439616506
NCID GB26891101

所蔵情報を非表示

配架場所 巻 次 請求記号 登録番号 状 態 コメント ISBN 予約
大学3階一般
375.89||A 30011863
0439616506

書誌詳細を非表示

検索結果一覧に戻る ページトップ